En liten tjuvkik...

...i hallen. Det är INTE klart än! Jag håller på att måla om möblerna men huvudvärken har änna stoppat mitt måleri idag. Ni får se lite av det halvfärdiga projektet. Det är det lilla skåpet som jag håller på att måla vitt och det andra stora skåpet ska bli i en ljus ljus grå färg.

FÖRE..

 

EFTER, SOM NÄSTAN ÄR KLART

  

Jag har tagit bilden med mobilkameran...får ta nytt sen med systemkameran när allt är klart och allt står på plats.
1 Mimmi:

skriven

Jättesnyggt !!!

KRAM

2 Jeanette♥:

skriven

tapeten är jättefin ju:)

3 Mariette:

skriven

Ser bra ut =)

4 Helena !:

skriven

Vad fint det blir, ser fram emot att få se bilder på när det är färdigt ;) / Kram Helena

5 Anna:

skriven

spännande :D



svar: Har tagit emot länge att rensa, men nu var det på tiden kände jag... skönt när de väl är gjort :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: