Gårdagen

Godmorgon! Jupp,här sovs det länge,hehe! Igår åkte vi till varenda mattaffär vi kunde hitta. Vi ville ha en ny matta i v-rummet. Renfällen vi har FÄLLER nått jävulskt och det är hår överallt. Men vi hittade en matta till slut på rusta,och den blev vi väldigt nöjda med.


Senare på kvällen blev det lite cider och öl. Jag ville äta på kinan och tvingar med gubben dit.





Och mer cider blev det

Nu ska jag ut med odjuret och sen ska jag en sväng till stan..dom bjuder på tårta inne på ett ställe där
1 Jeanette♥:

skriven

Det var en sån matta fast i ljusare färg som jag ville köpa i tisdags, men så blev det ingen för att jag och sambon inte kom överens:)

2 Klara:

skriven

Hej! Hittade dig på Mer-trafik, så jag tänkte tipsa om ett helt nytt program för trafikbyte,

http://www.maxtrafik.se/?ref=2



Jag tror att det kan bli Sveriges bästa, så passa gärna på att registrera dig - det startade i dag! Ha en fin kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: