HERREGUD!

Gubben tog några öl i går...eller snarare en hel hög.  jaja,vi åkte upp till en gammal kompis till gubben och satt där en stund. Gubben blev mer på örat och jag kände väl att det var dags att tänka på refrängen. Så ner till stan och gubben höll låda i bilen. Just då hade jag gärna slått nått hårt i huvet på han men han fick hålla på! In på tappen för det skulle tankas och där var det ett jävla hallå på alla fyllon. Jag sitter i bilen och väntar,men tänk vad mycket det kan hända under tiden. jag sitter och tittar på två brudar i en bil,bakom står en annan bil...ops! Deras bil börjar rulla bakåt. Ingen reaktion alls på brudarna förns det brakar samman med bilen bakom. Herregud..snacka pompom! Gubben kommer ut och vi ska åka..piketen kommer och jag rullar sakta förbi..dom tittar på bilen ler och nickar till oss..JAG HAR NÄSAN I VÄDRET! En sista sväng till stan för att kolla om man såg nån unge,men näpp! DÅ tar gubben fram kameran och börjar filma,haha! Jag kör i typ 30kmt. sen drar jag på efter tappen,sen kom piketen...



...å då smög jag

1 Sandra- med pojke i magen:

skriven

Usch de finns inget värre än fulla människor när man själv är nykter...

Ja jobbade i många år på krogen förut.. Ett rent helvete :S



SV

Tack du, den växer så den knakar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: