Hm..

   

Ännu en ny trädsort har ploppat upp i skogen...bra där om man blir hungrig! Vi har tuggummiträd oxå..
1 Pinglan:

skriven

Dagens jakt med gräsklipparen blev en padda som gömde sig kvickt under bilen... Vad jag sa? Jo jävla ormjävlar skrek jag rakt ut SEN såg jag vad det var :) Usch, jag pallar inte att bo i Edens lustgård längre... 15kvm liljekonvaljer jämnade med marken, hörde att orm trivs bland dom. Så nu får morsdagbuketten inhandlas på Willys

2 Cilla:

skriven

Pinglan:

Asfaltera =D

Stackars lilla paddan,hahaha! Jag körde en trimmer på en groda en gång...tjoff! ;p Testa en sån på ormarna eller motorsåg kanske är ännu bättre..rena masakern.

3 Lena:

skriven

Vilka bra träd ni har... bara att plocka å stoppa i frysen... kanon !! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: