Hot hot hot

Gött gött gött! Så jäkla gött med värme...i lööve  Jag var hemma tidigt och fick fixat lite här hemma. ETT SKÅP ÄR KLART,jihaaa!  Nu har jag ett kvar att måla. Men det kommer bli görsnyggt när jag gjort färdigt.

När gubben kom hem tog vi en sväng med mussen. Vi åkte ner mot kanalen och det vimlade av folk överallt. Det solades och grillades,endel spelade fotboll och andra satt och smuttade på en kall öl...jag åkte bil





Nu är jag trötter och ska lägga mig och kika på en film tills jag somnar. 

Ses i mörn
1 Anna:

skriven

så härligt att värmen är här nu :D hoppas den stannar :D



svar: Tack!!! kramar

2 Daniel:

skriven

ja det är härligt att sommaren närmar sig med stormsteg :)

3 Linda aka Javamorsan:

skriven

Den värme som var i går är alldeles lagom för mig :) Behövs inte varmare får gärna vara så hela sommaren :)



Hoppas du får en skön tisdag nu kram

4 elfina:

skriven

lyxigt att åka musse. drar den mkt per mil?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: