Hur var det nu..?

Halloj där alla snöggingar! Har ni haft det bra idag? Jag har iaf jobbat och efter jobbet hoppade jag in i badet för att sedan åka lite musse med gubben min..hur lät det då Jomen,sen åkte vi och köpte glass,byxor,skor och kjol,bra bra. Satt en stund vid kanalen och bara njöt av värmen...MAN VET JU ALDRIG I DETTA LAND OM DET HÅLLER I SIG MED VÄRMEN.



De nya skorna från din sko..


MEN VAD I HELA J%#¤LA VÄRLDEN ÄR DET JAG SKÅDAR...
Sist gång som jag samlade tvätt på matsalsbordet sa jag att det SKA INTE HÄNDA IGEN! Vad ser ni i bakgrunden?? Ja,det stämmer det ni ser. Jordens tvätthög som aldrig mer skulle finnas på detta bord. Här sitter jag med benen i kors...VÅGA VÄGRA TVÄTTHÖG!! 

1 kicki11:

skriven

Du hinner ta hand om tvätten. Den försvinner INTE.

Trevlig helg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: