Lördag

Godmorgon! Dagen började med att jag spillde ut en kopp kaffe vid datorn  Nu ska vi packa oss iväg och dra till kusten.  See u later..

    
1 Mimmi:

skriven

Ha en underbar dag !!

KRAM

2 Pinglan:

skriven

Jaaaaa regn, åskat sägs det, inte hörde jag det. Jag kan andas igen... trodde väl aldrig att jag

skulle gilla regn. Missade Ozzy igår bara för jag

är risig, fanfanfanfan men det kommer fler gånger

såg honom för ett par år sedan så får nöja mig med

det men man undrar ju lite hur länge han ska orka stå på scen. Hoppas den som fick min biljett njöt och blev lite wild & crazy på årets varmaste dag ;)

3 Cilla:

skriven

Pinglan:

Det är klarblå himmel och inte ett moln så långt ögat kan nå:-)

Gubbens polare var på Ozzy..om han kom in. Han har en förmåga att vara lite väl mycket berusad haha:D

nepp, nu ska jag sola vidare här ute på lyckorna.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: