Måndag



Och jag är gött seg nu. Ska ställa mig vid spisen...ställa mig! Sen om jag gör nått där är en annan femma Var en släng på lidl och där har jag inte varit på evigheter. Jag kan inte förstå hur den butiken går runt,det är nästan aldrig folk där. Menmen,jag fick handlat lite småskit och det är väl det som ska tillagas nu,haha!

Ska se om det ska tvättas lite med när jag ändå är på benen. Jag HATAR verkligen tvätt!

 
1 Mimmi:

skriven

Jätte Snygg bild på dig !!

Ha en fin kväll

Kram

2 Anna:

skriven

fin bild :D



svar: JA det var jag :D visar i morgon hur dom ser ut :)



svar: ja det gör de verkligen! vill ha vitt vitt vitt....(: är nog ganska lättfixat...haha

3 elfina:

skriven

åh va fin bild! studio foto?

4 linn (fotoblogg):

skriven

tack så mycket :D ohja, det tycker jag verkligen!



en jätte snygg cilla! (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: