Posten går utan frimärke...

      

...ELLER var det "en fluga blir en elefant" ELLER små rövhål kan oxå prata mycket skit..SÅ VAR DET NOG!
Hur orkar folk hålla på? Jag menar, vad har man för liv när man sprider massor av skit som inte stämmer. Jag fattar inte nöjet i det hela.  Vad får man ut av det? Jag fattar fortfarande inte grejen med att springa som en liten skitkärring och framföra saker som inte är sant. Saken är väl den att såna personer har inget annat för sig än att sitta vid fb,sitta i tel,hålla koll på vad alla andra gör...sånt har inte jag tid med...jag har ett liv,ett liv fullbokat av familj,vänner,jobb och kärlek. SÅ DRA IGEN KAKHÅLET!! Och sopa rent utanför er egna dörr.

     “Den avundsjuke är sin egen bödel.“


Godkväll alla goa bloggare Behövde änna skriva av lite som surrade. Men jag har vart med familjen på köpcentrat idag igen..jupp,slösade lite mer pengar. Fanny skulle ha lite sommarkläder så det blev ett par somriga vida byxor och en snygg topp från gina. Vi åt faktiskt ute idag och det är lite lyx kan jag känna,men faktum är att vi äter ute för ofta och det är väl inte så bra för plånkan kanske...men väldigt gottTjejerna åt nån nyttig macka och vi åt tacobuffe.

Nu ska jag fylla på tvätthögen..hm!

Psst..kusten i morn..sola och slappa
1 Daniel:

skriven

som min farfar brukade säga:

sköt dig själv

och skit i andra

tro på gud

och heligt vandra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: