1 Lena :

skriven

du hade ju köpt upp allt... fanns ju inte mycke kvar ;)

Svar: Oj då =b
Cecilia Bäckström

2 Mia:

skriven

Smart där :-D håller tummarna att det du beställt kommer snaaaabbt

Trevlig helg önskar jag!

3 Pinglan:

skriven

Tiden är ur led...
Vinterdäck på bilen innan lövhögarna är färdigräfsade för året. Fästingar på hunden
som numer tror hon är katt och gladeligen tar
råttor och lägger vid mina fötter. Och så är
det kolsvart ute....
Är det jordens undergång som kommer nu? Jag blir
nyfiken och vill vara med. Kommer du ihåg ett program på TV4 om profetiorna, säkert tio år sedan
men den serien skulle jag vilja se igen...
Nu ska jag börja äta ur frysen för det är ju synd om
god mat blir över...
Om jag slagit skallen i? Nix, vill bara att nåt ovanligt ska hända...

4 Helena !:

skriven

Ja, visst är det bra när man kan fynda.Kram Helena

5 egosworld.blogg.se:

skriven

Fynd gör att man inte får ångest när man har slösat lite pengar.. men var finns den här rean nånstans?
är det i nån butik eller på nätet? skicka gärna adressen isåfall:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: