Foto-Höst

 
 
 
Fint men jag föredrar sommar...
 
Instagram Cecilia7373
1 Bling:

skriven

Alltid fina bilder härinne..lugg var skitsnyggt ;)
Ha en bra vecka
Bling

2 Lena :

skriven

fina bilder :)

3 Pinglan:

skriven

Nu vill jag ha lite kallt och snö så det blir ljusare ute. Halv tre var det skumt i skogen.
Jag vill ha somamrtid året om...
pepparkakor och te nu så jag blir lite mer positiv

Svar: Hur går det med husförsäljningen?Nu är det så jäkla grått och trist så jag skulle faktiskt oxå kunna tänka mig lite snö.=)
Cecilia Bäckström

4 Pinglan:

skriven

Folk tror att det är gratis att bygga nytt, säljer inte undert vad jag kostat på då kan jag ha det stå och hyra ut veckovis under sommaren. Men du är gubben din målare? Kolla vad kvm-priset på innemålning med vanlig vit färg och underarbete på nya gipsskivor och så fönsternischer av limträ ska målas vita... fy fan vad de flesta tar betalt alltså

Svar: Ja,jag ska fråga honom.=)
Cecilia Bäckström

5 Cilla:

skriven

Pinglan:
Han vet inte för dom räknar per timma. Det är så olika hur dom räknar.

6 Micke:

skriven

Underbara foton:)

7 egosworld.blogg.se:

skriven

ååh vad roligt att se en kommentar från dej, då kunde jag hitta till din blogg igen:) hittade inte hit och visste inte din lboggnamn, men KUL, nu får jag spara detta:D

hoppas allt är bra med dej, gillar ju att läsa din blogg, och vilka fiina bilder, antar att du tagit de själv? tummen upp och trevlig helg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: