Lördag söndag lördag..

Lördag men det är en söndag. Det känns verkligen som en söndag och ändå inte. Jag ska iväg till kyrkogården sen,bäst att ta med ficklampan så jag inte trampar ner i nån grav. Vi var iväg och köpte granris förut och nu ska jag leta fram lyktan i garaget.
Var på loppis i förmiddags och fyndade lite som jag tänkte visa sen =)
1 Emma:

skriven

Jätte fin blogg/hemsida du har,

2 Pinglan:

skriven

Fullt ös i skogen :)
Här ska dom inte komma och tro att dom kan stjäla båtmotorer utan att bli sedda. Först lite skraj men vad fan, på telefonen till grannen och bonden och vips så hade vi mobiliserat gardet. Även bonden hade haft besök en timme innan. Hunden galen men lite väl liten att släppa ut ensam på prärien...
Nåväl de hade besvär att ta sig ifrån vår vägstump innan bommen så jag hoppades på att de skulle tippa ner i stora diket men inte heller. Nu ska jag läsa lokaltidningen och se om de varit mer framgångsrika på andra ställen i trakten...

Svar: Vad läskigt! Tur att det finns grannar =) Nu står mussen i garaget..snyft! fan vad vemodigt det var att lämna den där och veta att den ska stå där till våren. Jag får gå ner och pussa på den ibland ;)
Cecilia Bäckström

3 cecce:

skriven

Såg din fina bild på instagram!

Kramar från stockholmståget!

4 Lena:

skriven

var är fynden ???? ;)

Svar: Shit! Det har jag glömt,haha! Ska visa i morn,lovar :)
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: