Snart fredag..

 
 
 
 
 
...och det ska bli så jävlans gött! Idag började jag jobba strax efter 5 på morgonen och kom hem vid 19 tiden. Jag är så trött och kroppen känns som gelé. Snön föll i morse och den ligger kvar. Det har frusit på nu och här skottar dom inte på våran gård så det har blivit så där knaggligt att gå på. Tydligen är det inte så viktigt att skotta och sanda här. Bättre att nån bryter sig...
 
Slänger upp lite bilder från instagram  Cecilia7373
 
 
1 Pinglan:

skriven

Magsjukan slog till i tisdags, -4kg tackar för det... äter inte än men kör blåbär och te.
Hängde upp adventsstjärnan idag och vill bara få ner den fort och in med tulpaner. Det måste ha varit jäkligt trångt när jag föddes ;)

Svar: Fy vad jobbigt. Jag har inte haft magsjuka sen tonåren.=)
Cecilia Bäckström

2 Pinglan:

skriven

Det enda skenhelige Runar vill är att få ett fett underhållsbidrag varje månad, han har ju stort behov av pengar om man ska tro tidningarnas rapportering. Inte fasen handlar det om att Carola skulle brista i Amadeus omvårdnad. Så fort nya fruar får ett finger med i spelet så drar skiten igång... Heja Carola säger jag

Svar: har jag missat nåt! Är inte Amadeus vuxen snart..typ! Jag har noll koll på vad som händer och det är bra att du uppdaterar mig i mellanåt. =b
Cecilia Bäckström

3 egosworld.blogg.se:

skriven

jag blir ALLTID lika fascinerad av dina bilder!!
Är det bara ett intresse du har eller är det mer än så?


Trevlig kväll på dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: