Sötstrutar

Kollade igenom fotona från igår och fick syn på öronen. Det ser ut som pälsstrutar,hahaha! Så söt =D
Godkväll gott folk! Jag har inte gjort många knop idag inte. Tog ett varv med dammsugaren förut och det är väl det enda. Tvätthögen med ren tvätt bara växer och växer som vanligt...orka! Vi har rena kläder iaf att ta på oss och det är inte illa sketet det heller. Men men i morn är det fredag och det ska bli förjävla gött må jag säga. Helgerna  är guld värda!
 
Var med i tävlingen >> Här <<
1 Heidi Marie-Livet i røde roser:

skriven

Ååååååååå....for en nydelig hest, og for noen skjønne ører den har...stilig <3 Elsker hester <3 Ha en kjempe fin kveld! Hilsen fra meg i Norge :=))

2 Linda-Mamma till Alfred:

skriven

Åh herregud så fina hästar man vill ju bara krama dem!!
Spana gärna in veckans erbjudande i min blogg;)

3 Lena :

skriven

Så söt... men jag vill hellre ha den svartvita ;)

Svar: Tog ett tag innan det kopplade men nu så fattar jag vad du menade,haha! Den vill jag oxå ha!! =b
Cecilia Bäckström

4 Julclaude - Nudity is not a crime!:

skriven

Älskar också helgerna, ska du göra nånting speciellt? Själv ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig! =)

5 kicki11:

skriven

Hoppas att du får njuta av helgen och ha det riktigt gött. Trevlig helg.

6 cecce:

skriven

Då hoppas jag du haft en riktigt skön fredag!!

Psst...har också en hög med ren tvätt som aldrig kommer längre än till just en hög. Hopplöst:-)

Kram Cecce


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: