bara för...

..att  jag var så sugen på jul igår så beställde jag grejer från jotex. Kuddfodral och nytt glöggsett blev det.
 
Idag har jag jobbat och det var hårt...fyfan! 10 timmar i sträck och nu är jag mör som en gammal häst.Det känns ju sådär kul att det är måndag i morn..suck! Jaja,bara bita i det sura äpplet och jobba på.
 
 
1 Pinglan:

skriven

En lagrad glögg från förra lucia står och lockar på hyllan... får inte glömma köpa russin och mandlar i veckan. Men vi har redan glöggat i gatan efter första kalla skogsrundan, bra grannar man har.
Ta ett varmt bad och gotta ner dig i sängen så blir morgondagen lite lättare att ta sig upp till

Svar: Vad gött! jag har gjort det och nu ska jag krypa ner under täcket =)
Cecilia Bäckström

2 Lena:

skriven

Hmm....det är du värd...du som aldrig shoppar nått...:-P

3 Elfina ♥:

skriven

va kul med ett nytt glöggset!!! wee

4 Moa:

skriven

Lägg dig i ett skumbad och mjukna upp lite innan du kastar dig i sängen och sover ut! =)

5 Moa:

skriven

Haha ja ush, jag kände mig så hemsk sen! =/

Vad skönt, hoppas du får vila ut ordentligt! Det behövs! =)

6 Carina:

skriven

Vad mysigt med julgrejer!Ha en fin dag!Kram!:)

7 Linda aka Javamorsan:

skriven

Julen ja!!! Nu får jag lite panik men det går över. Jag och jul går ej bra ihop!

Hoppas du är lite piggare idag och inte jobbar ihjäl dig Kram

8 Pinglan:

skriven

Snövarning i natt... nu öser regnet ner... man skulle vara en struts

Svar: Inte hos mig va?? Fan jag måste kolla vädret nuuuu...
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: