Fint är det

Hej hopp i löven!! Nu rasar det ner från träden i en dansande fart...suck! Vad jag längtar till en RIKTIG sommar nu. Lite julkänsla har jag mitt i allt oxå. Julsakerna har redan börjat komma upp i butiker och det kan jag väl tycka är lite väl tidigt än. Jaja,trots allt så är det fint med höstens alla färger.
 
Idag  är det fredag och det blir en fortsatt väldigt lugn dag. Jag väntar på skorna jag beställde på nätet..vill ha dom nu!! Hade tänkt att ha dom i morn när vi ska ut på en roadtrip, men det kan jag ju fetglömma märker jag. Odjuret går här och gnäller så jag får snällt ta på mig och gå ut en sväng i geggan. Igår kväll gick jag upp i bäcksvarta skogen med honom och kom hem som en lerklump!!
 
Instagram Cecilia7373
1 Evve-Normal is boring!:

skriven

Sjukt härlig bild asså.
Har du för kamera, och vart redigerar du nånstans? ;)

2 Pinglan:

skriven

Jag tar långpromenad vid sex sen blir det bara en kvällskiss på gräset och godnatt.
I natt kommer nog mesta löven fara av, svinkallt redan nu... Mår du bättre nu?

Svar: Det var gör kallt nu när jag var ute. Kändes som om det skulle bli en frostnatt. Ja,nu mår jag lite bättre =)
Cecilia Bäckström

3 Pinglan:

skriven

Jag krattar och krattar och krattar... :/
Idag åkte vattenslangen in, ska bli -1 på
torsdag. Slut på bensin, tanka och klippa
gräset en sista gång denna höst. Är det sant?
Solen värmer, hunden vägrar gå in...

4 Elfina ♥:

skriven

fint? det räcker inte...FANTASTSKT vackert skulle jag säga..

5 Madeleine:

skriven

Jättevacker bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: