Jag är mannen i huset..

...i alf för nu,haha! Vinterdäcken är inpackade och fyllda med luft så nu är det bara att skifta i eftermiddag. Volvon står fortfaranade på laddaren och jag vet inte när det batteriet är fullt. Vädret är inget att klaga på,gött gött! Tog en promenad med odjuret förut och sen när jag åkte iväg så hade jag visst glömt att stänga till sovrummet...
 
 
Den skyldige
1 pinglan:

skriven

-10 igen... vad har du? Snö på G
Jag ställer in morgondagens måsten
och försöker böka in klipparen i nån bod
sen får resten bli som det blir...

Svar: det är 1- nu men stjärnklart än så länge.
Cecilia Bäckström

2 Together we are stronger:

skriven

Dela med dig av dina erfarenheter, din historia eller visa bara ditt stöd. Hjälp oss att hjälpa varandra.

Kramar / www.toogether.blogg.se

3 cecce:

skriven

Vilket fint sovrum ni har:-)!!

Just det...vinterdäck!! Måste fixa med det:-)

Kramar Cecce

4 Elfina ♥:

skriven

åh vilket vackert sovrum!! så romantiskt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: