lÖrDaG

 
Herregud som jag sovit! Vaknade halv 11 och är fortfaranade trötter. Idag är det mulet väder och råkallt ute. Inget väder som jag vill ut i men jag måste ju när odjuret ska ut. Det blir en hemmadag med tvätt och städ..kul!
 
Vad ska ni hitta på idag?
 
 
1 Pinglan:

skriven

Jag följer ditt förslag; klipper bort frosten ;)
Tror sötnosen frös om tassarna, tjoff tjoff så hade hon rastat sig och låg under täcket igen. Dammtussarna blänger på mig men jag känner mig obstinat idag så jag blänger tillbaka så får det vara bra med det... för att inte tala om hur bilen ser ut. Såg du den så skulle du få all tänkbara diagnoser med tillståndet chock inblandat. Jag skyller på att det är så kallt att den fryser ihop för jag har missat att smörja gummilisterna. På snabeldraken nu och gör rent hus och tänk på mig som sitter med en kopp java. Ha det

Svar: Hahaha nice! =b Här är det 5-6+ nu men satan så rått det är. Städning pågår här och jag springer runt i nattserken =D
Cecilia Bäckström

2 fröken annorlunda:

skriven

sv: härligt! ;)

mysigt!! :)

3 Pinglan:

skriven

Jag går fan inte ut
http://www.dn.se/nyheter/sverige/laskigt-ormfynd-i-svampskogen

i artikeln kan du klicka på ett namn och en tidning får du upp 2 bilder... JAg dööööör

Svar: Lite läskigt men synd om den ifall nån vart så hjärtlös och bara släppt ut den.
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: