man tager det man haver

Godkväll! Söndag,tråkiga söndag! Idag har jag jobbat och det var lika gött det för det finns inget att göra på söndagar ändå. Efter jobbet blev det soffhäng för hele slanten.112 På liv och död var på tvn och jag kände mig halvdöd där jag låg. I morn åker gubben på jobb igen och blir borta ett tag...tråkigt!  Jag har så mycket att göra ändå så jag hinner inte sakna honom.
 
Nu kallar kudden på mig.
 
Och med detta säger jag godnatt!

Två ordentligt berusade damer stannade på vägen hem vid kyrkogården för att kissa. Den ena torkade sig med sina trosor, den andra torkade sig med en gravbukett. Dagen efter ringer den ene äkta maken till den andre: - Det gick nog vilt till igår. Min fru kom hem utan trosor. - Den andre-Min fru kom hem med 1 visitkort instoppat i röven. Där stod: Vi glömmer dig aldrig - Från alla medlemmar i Metall avd. 23

 
1 Vitorm:

skriven

Jag hade lika tråkig sönda som dig :P

Har du funderat på att byta bloggportal? Vitorm.se är en bloggportal som är helt gratis och reklamfri. Du kan även tjäna bra med pengar på om du aktivt väljer att visa reklam.

2 Lena:

skriven

Ja det gäller att se upp med vad man torkar sig med.;)

sv: Ja det är invation av möss. har nog fångat 20-30 inne i köket nu. skit många som har problem med mössen i år... :(

3 kicki11:

skriven

Det gäller att kolla VAR man sätter sig ner för att kissa. (ler). Men kvinnan som hade visitkortet i trosan skrattade nog INTE.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: