Neeej!

 
Det har inte vart annat än krångel denna veckan. Först gubbens bil,sen skulle jag köra mussen för gubbens bil var utlånad...då startade inte mussen..D Ö D! Ok,vad har dragit ur batteriet? Jo,stereon,mmm. Lånade en start grej,men nepp! Larmet var ju på och då går det inte starta för det och det fanns inte tillräckligt med kräm i grejerna för att få nått att funka. Gubben kom hem från jobbet och vi åkte och köpte en batteriladdare. Ricky hjälpte till så gott han kunde. Volvon kom hem idag,hemkörning från verkstan av Ricky. Om en vecka ska den tillbaka igen för en fortsatt undersökning. SÅ,jag är jävligt trött på den här veckan nu!
1 Pinglan:

skriven

Jag skulle inte gå ut imorgon om jag var du...
Fredag och delar du 26 i 2 så blir det 13
alltså fredagen den 13 ;) Ja, jag kollade lite
i kaffesumpen bara :)

Svar: hm...nä jag skulle vart hemma idag! =S
Cecilia Bäckström

2 Lena:

skriven

veckan är snart slut ;)

Svar: Tack gode gud för det!
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: