och en sak till...

...jag har shoppat jultidningar av de stackarns små barnen som slavar som idioter åt förlagen. Utnyttjade blir dom både av förlagen och av oss som köper. Det lockas att sälja för att få lite pengar och fina saker medans förlagen gnuggar sina händer. Varför kan jag inte gå ut och köpa alla böckerna i handeln i stället?? Nä,för jag sväljer de små barnens blickar med hull och hår...och för att jag är lat!!
 
 
 
1 Lena:

skriven

Jag köper några av min kompis ungar. :) Men fy så dyra böckerna är... bättre vänta till rean ;)

2 Carina:

skriven

Det brukade jag ocksá göra när jag bodde i Sverige.Nu köper jag online ;)

3 kicki11:

skriven

Dom är ju så söta barnen som är ute och säljer jultidningar. MEN, visst blir dom utnyttjade och lockas till att sälja när dom ser VAD dom kan få. Men det är få av barnen som säljer så mycket att dom uppnår dom höga premierna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: