Regnet det bara öser ner

När såg vi en blå himmel senast? Jag har inte sett nån på ett tag. När det är sånt här jäkla skitväder är det lika bra att ligga i soffan och slappa...kolla på ett vitt tak..eller nått. Vi var iaf på höstmarknade i Vargön idag och det blev lite fynd på loppisen.
 
Nu..gubben förhör mig om sverige..HA HA HA!
 
Jag- Vart ligger Vetlanda?
Gubben- I småland...visste du inte det?
Jag- Nä,haha! Jag har aldrig brytt mig om kartan..hehe
Gubben-Vart ligger Vättern då..vet du det?
Jag- Ditåt..(pekar bakåt)
Gubben- Det visste du..
Jag- Men vad alla världsdelar heter i sverige det skiter jag i!
Gubben-VÄRLDSDELAR! HAHA!!
Jag- va fan heter det då...
Gubben- L a n d s k a p ! HA HA HA
Jag- ja just det ja,hehe!
1 Pinglan:

skriven

Klart du vet åt vilket håll jag bor ;)
Det är grått åt ditt håll över sjön, blir
mer regn... Nu är det kanotleder i skogen
och inte promenadstigar

Svar: Ja,och det var så jag tänkte...pinglan bor där borta,haha!Du..jävla regn! Det är översvämmat i våran park,på gator och i brunnar. Här behövs snart stena line...=S
Cecilia Bäckström

2 madabouttea.se:

skriven

Snygg lampa!
Hehe världsdelar ^^

Svar: Tack =)Geografi är inte min grej,haha!
Cecilia Bäckström

3 Lena:

skriven

Haha... tur att det finns nån som är sämre än mej på geografi...;)

4 cecce:

skriven

Det där med geografi är inte alltid lätt:-)

Har faktiskt sett både blå himmel och sol denna helg:-) Har haft underbart höstväder här i söder! Välbehövligt!!

Kram Cecce

Svar: Nä,det är nått som inte intresserar mig =bHär är det fortsatt regn =(
Cecilia Bäckström

5 Tina:

skriven

HAHAHAHHAHAHHA mamma!

6 madabouttea.se:

skriven

Sv: Haha nee inte min heller XD haha jag hatade verkligen geografi när man gick i skolan för jag var så dålig på det haha :P

7 Elfina ♥:

skriven

ha ha det är inte lätt att hålla reda på allt..haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: