Så..

..då var fälgarna inlämnade. Så här fina var dom innan,inte ett märke.
 
Idag har jag vart ledig,gött! Hade en tid till sjukan och nu får jag vänta på att få en bandspelare som jag ska ha kopplad på mig ett dygn. Hur det nu ska gå när jag jobbar att ha den hängades runt midjan kommer bli intressant att se,haha! Jaja,nu är det dags för odjuret att gå ut.
 
 
1 Pinglan:

skriven

Jag hade svårare att sova med bältet
kom bara ihåg att köra på i full fart så de
får dom värdena, många är lite försiktiga...
Jag har fått nya tider för rtg o prover så
jag lär känna att jag lever i november. Nu
kan jag inte skjuta på däcken längre, fälgputs
imorgon och jag som plockat in slangen...

Svar: Det är lite svårt att få nått att visa på mig eftersom det kommer då och då. Men jag hoppas på det iaf. Jag kör ju alltid på i full fart men det är inte då jag känner nått utan när jag är i vila. Det liksom pausar en stund.Vinterdäck på 2 bilar nu och mussen ska till vintervilan. Nu får du skynda dig med däcken ;) Isbana här i morse
Cecilia Bäckström

2 cecce:

skriven

Hm...låter lite knepigt med en bandspelare på magen. Hoppas inte du ska ha den pga något allvarligt....

Kram Cecce


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: