Soluppgång

 
Gomiddag alla snöggingar!  Måndagen är snart över och gött är la de ;) Maten står på spisen och är strax klar...mmm! Jag är hungrig som en varg. En matlåda ska leveras till en dam några kvarter bort och den damen heter Tina.  Hon har beställt chilliris med skinka och sparris idag och jag blev jäkligt sugen på det jag med,så så fick det bli.
 
 
1 madabouttea.se:

skriven

Härliga bilder! :D

2 kicki11:

skriven

Åh, vilka vackra bilder du har tagit.

3 Anna i Qatar:

skriven

Mums...chilliris lat gott. Kan det vara chilli och ris? :)Annars vill jag ha recept. Alskar allt som ar starkt.

4 Julia Krantz:

skriven

grymma bilder!

5 anna:

skriven

helt fantastiska bilder!! :)

svar: HAHA jag får bjuda på detta ;) galet pinsamt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: