the fog

 
Todiloo! Jag lever och andas...tur!  I morse när jag var ute och körde så var det sån dimma. Det var som att köra bil i mjölk. Skyltar och avfarter fanns liksom inte.
 
Idag kom gubben hem och vi har vart och käkat mat på restaurang. Nu är jag som en boll så mätt som jag blev. I morn är det fredag och mina förhoppningar om att sluta tidigt kan jag bara fetglömma. Det får bli en annan fredag istället. 
 
Ove står och stampar i hallen. Sötnöten vill väll ut och märka lite revir och stå och tugga en kvart på varje ställe...phu!
 
 
1 Pinglan:

skriven

Dunjacka och vantar åkte på och ändå frös jag,
nu är det allvar i väderläget och vinterdäcken blänger på mig redan. Brukar ju vara oväder Allhelgonahelgen så det står inte på...

Svar: Jag letar efter mina långisar,haha! Det var is på vägarna i morse och jag satt bara och tänkte på hur det skulle bära iväg med mina breda lågprofilare ner i diket.
Cecilia Bäckström

2 Victoria Nyström:

skriven

Fina bilder!

3 Matilda Bäckström:

skriven

Vilka fina bilder! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: