dagens


Vad tycks om mina nya leggins...eller tights eller vad dom nu kallas. Jag köpte dom igår på rean.
 
Vi åkte till outleten och vi åkte förbi. Herregud, det var värre än ullared. Kön slingrade sig flera hundra meter. Vi väntade nån timma och sen när vi kom dit var allt sålt i möbelväg. Jaja,så är det med det.
1 Pinglan:

skriven

Världens åskoväder, vattnet är alldeles turkosfärgat och vågigt... blir till att hålla i tändaren

Svar: Det ser lite mörkt ut åt ditt håll..hu! Här har det vart fint hela dan men kallt som satan i vinden.
Cecilia Bäckström

2 Annika:

skriven

Jättesnygga tights. Och det är du med!! Hoppas ni har en fin kväll. Kram

3 Mimmi:

skriven

Supersnygga :)
Kram

4 Lena:

skriven

snygga tights... såna skulle jag inte kunna ha för då skulle jag se ut som en kassler ;)

5 Anonym:

skriven

Jättefina! Hur gör du bilderna sådär "rundade" på kanterna`?

6 Jess:

skriven

Alla mina uppgifter försvann, men det var jag som undrade över dom rundade hörnen ;)

7 Monika:

skriven

Häftigt o ovanliga :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: