Fika på stan

Gubben hade tråkigt på sin rast och ville att frun skulle komma ner och fika. Vi har fikat typ varje dag nu..inte mig emot. Jag gillar att fika!
 
Idag har jag gett mig dän på att rensa i garderoberna och jag har börjat. Än så länge står det 4 knökefulla påsar i hallen med toppar och klänningar. Skor ska rensas ut oxå..
1 Helena !:

skriven

Ja! Vem tackar nej till en fika på stan.
Jag bara älskar att fika ute. Försöker göra det en gång i veckan :) Kram Helena

2 Annika:

skriven

Härligt att rensa ut garderoben och härligt att fika. Ha en fin helg. Kram

3 Elfina ♥:

skriven

åh va duktig du är! skönt att få sånt gjort. loppis elelr skänka bort?

4 Lena:

skriven

då blir det till att fixa en loppis nu då ?!?!?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: