Fullt ös medvetslös...

..om den ändå vart party! Men så är inte fallet utan jag har har jobbat som en dåre och nu är jag medvetslös. Hade en lgh idag som skulle bi klar. saken är den att hantverkarna inte var klara..hm. Men men jag började städa i lgh och  kände att ..nä jag kommer inte hinna detta! En snickare kommer och grejar med sitt och jag fyller upp vatten i en hink i köket..VAD HÄNDER!! Jo,hela jävla kranen lossnar och det står som en fontän rätt på mig. Jaja,jag gick och putsade fönster...skar mig på persiennen. Åker och hämtar hjälp så jag skulle hinna klart. Kommer tillbaka...inget vatten i kranen för rörmockarn har tryckt in sig under diskbänken och låg där och muttrade.
Efter jobbet så har jag vart med Ricky och bonat golv,sen hem till Tina sjukling och lämnat mat. Halv 8 var jag hemma och nu ska jag äta stekt ägg på macka!
1 Daniel:

skriven

Låter som det var fredagen den 13 och inte 14! Skönt att det är helg :)

2 Matilda Johansson:

skriven

Vilken fin låsbild! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: