Godkväll

Idag har jag försökt att ändra om lite i hemmet. Hur jävla bra har det gått då. En gubbe som ligger sjuk i soffan som jag hellre hade stoppat in i klädkammaren under tiden jag grejat. För finns det nått gnälligare än en sjuk karl så säg mig!  Iaf så gick det inget vidare med grejandet. Jag vill ha in mer rufft och svart i hemmet..mm just det svarta,gråa slitna prylar. Ny tv-bänk suktar jag efter oxå..någon som har en eller två till övers till våran jätte tv..nä tänkte väl det! I morn ska jag fortsätta mitt inredningsprojekt och om det blir som jag tänk det vete skrån!
 
instagram Cecilia7373
 
 
1 Lena:

skriven

Sv: den är hyffsat billig i skatt å försäkring å så drar den inte så mycket soppa heller. Och visst är den söt :)

FYYYY för sjuka karlar... finns inget värre... har hellre 10 gnälliga ungar omkring mej ;)

2 kicki11:

skriven

Sjuka karlar ?!? Det är inte kul att ha en sån i huset.
-------------
Det klarar du med glans det där med inredning. Lycka till.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: