Lille Ove


Godkväll! Idag har vart en dag som jag bara snurrat runt hit och dit. Ingen ordning alls på mig,haha! I morn är det fredag!! Tjo vad gött det ska bli men det är mycket jobb oxå. På eftermiddagen i morn ska jag fixa ordning  golvet i Rickys lägenhet. Sen är det bara för han att flytta in.
 
Odjuret kväver mig med sina fjärtar!!
 
Nu kan ni följa mig på Instagram  Cecilia7373
 
 
1 myms (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ *:・゚✧* :

skriven

men gu så söt!

2 Lena:

skriven

läpper han små gröna moln ;P

3 Carina:

skriven

Alla människor har instagram utom jag:(

Idag är det fradag sá gött eller hur!!!
Ha en underbar dag fina du!<3

4 Annika:

skriven

Hahaha...hoppas du överlever. Ha en fin helg! Kram

5 Elfina ♥:

skriven

nämen guuud va sööt

6 lina:

skriven

Vilken vacker hund! Det är en Shar-Pei eller hur?
Vi hade också en sån förut, som hette Bernie, så himla goa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: