morning

Solen skiner!! Jihaa...och jag ska hjälpa Ricky med flytten idag. Jag har packat ner lite saker som han inte har men som är nödvändigt om man ska duscha..handdukar!Jupp,det är bra att ha. jag kan nog inte bära nått värst idag för kroppen är helt mör efter gårdagens jobb JAG KÖR BILEN FRAMOTILLBAKO ISTÄLLET Nu tror jag att jag ska ut med odjuret så han får sig en morgonrunda.
1 kicki11:

skriven

Det är ju toppen att få hjälp vid flyttningen. Trevlig helg.

2 Pinglan:

skriven

Gräset vill bli klippt, sommarvärme, svettas och inga krafter i reserv.... hmmmm klipper resten nästa soliga dag. ALDRIG mer bo med trädgård

3 Linda aka Javamorsan:

skriven

Ja handdukar kan vara bra att ha :)
Hoppas du mår bättre i kroppen nu? Kram

4 Carina:

skriven

Hoppas det gár bra med flytten!!!Ni fár ha en trevlig helg!Kram!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: