Släktforskning

Nu har jag anmält mig till en kurs i släktforskning. Jag började på nätet men det är så jävla krångligt när man sitter själv med det. Det är min mammas sida som intresserar mig mest. Nu får jag väl vänta och se när kursen blir av då..
1 Lena:

skriven

hoppas du hittar nån rik gammal släkting då ;)

2 Pinglan:

skriven

Åhh det är jättekul!!!
Jag läste en distanskurs i släktforskning på universitetet och man fick lösen till massa bra sidor på databaserna. Ett tips är att alltid titta i födslo- och dödsböckerna, där står domar och man kan hitta fäder med namn till oätningar :) Fan vad sugen jag blir att fortsätta. Nu blir det bacon och potatismos till Robinson hahaha skräpmat ;)

Svar: Det ska bli kul. kanske är värsta släkten,hahaha!!
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: