söndag

Och det har vart en dags som rusat förbi konstigt nog. Kl 4 i morse var det till att åka och hämta tonårsdottern ute i "tössemarkerna"...VARFÖR I HELA FRIDEN SKA DOM DIT UT PÅ PARTY!! Ute i ingenstans blinkade ett hus i jordens alla färger. Sen bar det hemåt till sängen igen. Vaknade väl vid 10 tiden och kände mig bakfull,härligt! Sen har dagen spenderats åt att hjälpa Ricky organisera sina saker. Tavlor spikades upp åt höger och vänster. Nu hoppas jag att det inte är så mycket mer än en hylla och antennkabel han ska ha fixat.
I morn är det jobb igen och jag har inte kunnat ta igen mig nått värst den här helgen. Jag får göra det nästa helg...peppar peppar
1 Helena !:

skriven

Ja :) det låter som att det kan bli en tuff vecka. Kram Helena

2 Pinglan:

skriven

Jag sitter och gör en dagens todolista

ringa målaren för offert - ev sprutmåla allt
välja nya golv och klinker, jag har ändrat mig
fixa en container igen
fylla containern med allt jag inte vill ha
leta lägenhet i stockholm, mäklarna måndagsslöa
ringa läkaren, fel kallelse igen

Ja du det är tur att det finns arbete ;)

Svar: VAD SKA DU SLÄNGA...jag kommer till containern!!;)
Cecilia Bäckström

3 Linda aka Javamorsan:

skriven

haha jag har full förståelse för dessa partyn. Hängde på såna själv när jag var yngre. Älskar det!

4 Pinglan:

skriven

Nu slänger jag allt, du skulle vara i extas om du var här med din släpkärra ;) träsoffa, porslin, skänk med pottskåp och bokhylla, gammalt medicinskåp, gamla spegeldörrar, kryddhylla med lådor i att ha under skåp... Ja fy fasen vad jag skulle tjäna pengar på Blocket men jag orkar inte bry mig

Svar: NEEEEEJ DU ÄR GALEN!! nu blev jag putt på dig =( Du får inte slänga så,jag kunde tatt en roadtrip =D
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: