1 Lena :

skriven

sant :)

2 cecce:

skriven

Bra text det där:-))

Kram Cecce

3 Pinglan:

skriven

Ja jäklar....
Har chaufför till sjukhuset idag och när jag är klar ringer jag och säger: Kör fram till entén, jag ska bara i på apoteket så vi ses där.
Ut dundrar jag sugen på en hamburgare och där står min chaufför och ler lugnt och pekar mot asfalten under bilen. JAha och... undrar jag varpå jag får reda på att det bara small och brakade till under motorn och en svart pöl blänger på oss.

Nåväl, eftersom jag tillhör det effektiva släktet har jag på en timme och tio minuter fått försäkringsbolaget att skriva skadenummer, fått bilen bärgad och meddelat att det är bakhjulsdrift och automat, fixat en hyrbil och fått chauffören skjutsad till biluthyraren av bärgaren OCH blivit hämtad på sjukhuset och är på väg hem (bärgaren hade bara plats för en passagerare).

Biluthyraren frångick alla sina principer får nu chauffören veta men med mitt körkort, bankkort och assistansförsäkring är allt lugnt i tre dygn. Och vilken tur att jag ringde och fixade, för när han kom till OK var det kö och så fanns bara en ynka bil och den hade jag redan bokat på telefon...

Jag bara säger; vad man hinner mycket på 70 minuter... Killarna i bärgaren var som fågelholkar, vad tror de? Att man måste vara man för att förstå...

OHHHHYEAAA så nöjd jag känner mig, nu får vi se vad BMW hittar på men jag har reda börjat kolla på lilla AudiQ eller lilla MB... Idag står det en Opel utanför :)))Sicken dag

Svar: Herregud!! Hahahha! Visst är det så att gubbar tror att man är helt pompom för att man är tjej. Men vi kan!! XD
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: