Måndag..

 
 
 
 
Godkväll!! Jag har inte fotat på länge så jag slänger upp lite gamla bilder jag har liggandes.  Det blir så tråkigt annars utan bilder även om bilderna oftast inte hör till inlägget. Nåväl,sommarpjucken sitter på volvon och det är så jäkla skönt att slippa höra knastret från dubben. Det är sååå tyst nu. Vi har beställt en grej till mussen som snart är på väg till oss så vi kan montera den. Allt som man köper måste ju lackas oxå och det är det dom gör nu. Sen ska det bli spännande att se hur det kommer se ut när den sitter på. Två nya grillar ska vi ha oxå,den stora uppe och den lille nere. Det kostar ju en del så vi får ta det pö om pö.
 
Vädret idag då...varmt och skönt nu på eftermiddagen.Det går åt rätt håll!
 
 
1 Pinglan:

skriven

Sådär, då har även jag fått tillbaka hoppet om en varmare vår. Däckebytet klart :)
Nu är det bara dom där små lövhögarna som snöades över tidigt i vintras som gör spår av vintern. Ormdödarspaden hänger i trädet, eldningstunnan börjar lossna och idag har isen brutit långt ut på sjön, hoppas bryggan håller....

Svar: Gött och tyst när du kör nu då =b
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: