Våren som försvann

Så är det faktiskt. Det har vart sol och jättefint länge nu men idag har det snöat hela dagen och det har vart riktigt sölväder. Det enda som är positivt är att det är fredag. Ricky hoppade in och jobbade med mig idag annars hade jag aldrig blivit klar. Folket som skulle in i lägenheten stod och stampade utanför dörren med möbler och det är ju inte alls stressande. Sen åkte vi hem och kollade på fotona som han tagit i egypten. Gud så härligt det såg ut!! Så tittar man ut på detta jäkla vädret...
 
Nu ska jag sova..natti
1 Jeanette - En mammas vardag:

skriven

Visst är det bedrövligt:-/
Men är glad att regnet tog bort snön som kom igår.

2 Pinglan:

skriven

Då var det bestämt; Inga sommardäck åker på än på ett tag, 15cm snö senaste dygnet och jag har ställt undan snöskyffeln och minns inte var. Hahhaaa vilket långt skämt denna april bjuder på.
Jag väljer att bara ha Trafikverkets Nollvision för ögonen fast det är samma gubbar som sagt att mina vinterdäck ska in i boden den 15 april, hur fan tänker dom?




Svar: Här ska det INTE komma snö men däremot ska det regna en del. Jag ska be till vädergudarna åt dig...sol sol sol =D Sommarpjucken sitter på volvon nu och gud så tyst det blev.
Cecilia Bäckström

3 Pinglan:

skriven

Tack, din bön gjorde under :)
Vaknade till ösregn, några futtiga solstrålar ikväll och nu stjärnklart och -5 grader...
Senast torsdag byts det hjul, jag ska inta åka något så det brådskar inte.
Jag har fått världens flyttdrag... vet inte vart :)
Har du förslag?

Svar: Vill du flytta?? Här är ju fint...bättre väder kanske =D
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: