Filmkollen- The Conjuring

 
Inget pussdravel när jag ser på film! Skräckisar som är riktiga skräckisar är det bästa. Det krävs en del för mig om jag ska hoppa till eller bli stressad. MEEEEN den här filmen är en sån film som sätter igång stresshormonerna lite. Det är en verklighetsbaserad film som utspelar sig på 70-talet. En familj köper ett gammalt hus på landet och där börjar det. Paranormala aktiviteter är nått som jag älskar och den här filmen kryllar av sånt. Så sätt er under en go filt och se den!
 
Sevärd..som tusan!!
 
1 Lena :

skriven

Nej... gillar inte såna filmer...

Svar: Det gör jag =D
Cecilia Bäckström

2 Jeanette - En mammas vardag:

skriven

Vågar man tro?!:)

Svar: Ja det är klart! Den är jättebra =)
Cecilia Bäckström

3 Linda aka Javamorsan:

skriven

En av dom få nya filmer jag ännu inte sett. Kommer lägga upp inlägg om ett 30 tal filmer snart så håll utkik :) Säkert många du redan sett då du har förbannat bra smak!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: