Inget snarkande


Helg-gästen har åkt hem idag. Ganska så tomt utan henne nu, men hon kommer väl och stannar nån mer dag. Bingon idag gick inge vidare...snyft! Nu är det filmtajm och jag lägger upp vilken film jag sett i morn.
 
köss o pöss
 
 
 
1 anette:

skriven

Vilken söt skrynklig en, förstår att du saknar den. Ha en fin start på veckan. Kram Anette

2 Linda aka Javamorsan:

skriven

God dagens! Jag har väl ett 40 tal filmer jag vill skriva om i bloggen. Skall komma till skott bara..

Hoppas du haft en härlig sommar. har inte bloggat sen i juni men tänkte få fart på det igen. Köpte mig ny domän osv.. ja ja skam den som ger sig haha

Kram

3 Sarah:

skriven

Mysigt o kolla film _:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: