Sluta sjung för mig..

Jag vill fortfarande ha mina sommarkläder och skor så långt som det bara går. Jag har sett tjejer som har halsduk och är påpaltade till max..DET BLIR JU SVETTIGT! Nä här är det barfota och klänning.
 
Var med en kompis / väninna eller vad man nu ska kalla det idag för hon skulle kolla sin bil. På vägen dit så skulle jag lyssna på bilen och dessa knakande ljud som den gav ifrån sig, men nopp! Knäpptyst och det är ju bra tyckte jag och fick en "jag dödar dig blick" om du skrattar mer nu. Ok, bäst att vara tyst! I vilket fall så var det nått märkligt med bilen och den skulle lämnas in.  Hon är sån att hon kan börja sjunga på det mest märkliga låtar som typ min mormor lyssnad på när jag var liten. Senast var en sån, och fan männinska...den sitter fast än!
 
 
 
 
 
1 anette:

skriven

Haha men det är ju en trevlig trudelutt....klart du kan nynna på den. Kram Anette

2 Lena :

skriven

haha...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: