Spiken

Idag blev det en tur till Spiken. Varmt och gött var det där och det var inte fel med lite fika när vi kom fram.
 
En fin båt..
 
Testade min nya lilla bra kamera som jag inhandlade igår i bakfyllan. Massor av roliga funktioner och en jäkla bra kamera överhuvudtaget. Systemkameran är lite jobbig att släpa runt på om man ska gå mycket. Då passar den här lilla bra.
 
Passade lille guldklimpen igår när T och T skulle handla =)
 
 
 
Nu är det sofflocket som hägrar..
 
 
 
 
 
 
 
1 Lena :

skriven

så söt :)

2 Anonym:

skriven

Min fina kille :D Mormor är bäst <3

Svar: Jupp XD
Cecilia Bäckström

3 carina:

skriven

Sá underbart!!!Kram :)

4 cecce:

skriven

Jag har också köpt en bra kamera. Något mindre än en systemkamera men med samma funktioner ungefär. (Nikon J1) Den släpar jag med mig överallt:-) De små kamerorna är ju numera ett bra alternativ, då de tar bra bilder och har många bra funktioner!

Du tar alltid fina bilder!!

Kram cecce


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: