Idag är det söndag

Regnet det bara öser ner och jag är sååå trött på det nu. Igår var jag och tvättade bilen. Vägarna var torra och fina, så då tänkte jag att det är ju perfekt för en biltvättardag. En hel flaska med avfettning gick jag loss med på bilen för så jäkla genomskitig var den. Vad händer sen..REGN! Solen hade vart framme och vädret såg ju ändå ut att hålla i sig, suck!
Julen är på väg ut från vårat hem. Igår åkte granen ut med en jävla fart. Allt pynt borta utom i köket där gardinerna sitter uppe. Julen är slut för nu ska nya året firas in och jag tycker inte det hör ihop. Bling bling ska det vara till nyår.
Fanny kom in till oss i sovrummet förut. Jag och gubben har vart som två tonåringar senaste tiden. Klockan var väl 12 eller nått...
 
Fanny- Vad ska ni göra idag?
Vi- Vet inte..vadå?
Fanny- Jag är uttråkad..
Vi- Ligga i sängen..det är ju söndag.
 
Fanny- Ni har ju haft söndag hela veckan, suck!!
 
Nåväl, nu är jag uppe och vaken och ska kolla på en soffa hos grannen. Sen får vi se vad som händer och fötter.
 
 
 
1 anette:

skriven

Det är väl härligt....jag tycker det låter hur gott som helst. Håller tummarna på att du orkar hela dagen i morgon.Kram Anette


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: