tisdag


Ingen jul utan hyacinter.
 
 
Och jag springer runt i såna här än...
 
1 pinglan:

skriven

grannens träd gav upp men jag har i alla fall el, nät och telefon.... än så länge.
Allt är laddat även ny tändare :)
Nu har jag fått ny po-tid och jag hinner flytta innan. Störst problem nu är vilken jävla tv-operatör ska jag ha....

Svar: Det blåste rätt så bra här med. Vaknade av att nått brakade till på balkongen. Vi har Telia och det är bättre än Comhem. Vi hade Comhem i många år men Telia är klart mycket bättre. :)
Cecilia Bäckström

2 pinglan:

skriven

men vad dåligt ernst va då....
har han tappat gnistan

3 pinglan:

skriven

http://www.dn.se/ekonomi/ford-mustang-fyller-50/

4 Carina:

skriven

vad fint med hyacinter!Jag springer ocksá runt i sádana ,kram :) <3

5 pinglan:

skriven

Jag får comhems grundutbud i månadsavgiften i nya huset men resten har jag tagit telia och lägger nog till tv:n också.Jag klarar mmig väl de första dagarna men man blir van vid större utbud.
Priset är detsamma, i torpet har jag boxer och det är kanonbra och billigt med ett extrakort.
Nu är det på riktigt, jag har flyttat larmet och telefon och bredbandet, sökt dispens på sophämtningen och ska göra flyttanmälan i veckan. Ett tag verkade det nattsvart med föreningen men bara dom fick känna på mina krav att de fick läsa in huset till samma pris som jag gett och p så sätt inte sätta säljarna i knipa så gick det fort...
Sen har jag fått någon idé om att måla köksluckorna riktigt mörkt engelskt röda istället för att nya luckor och byta ut beslagen. men fasen vad dyra vanliga enkla mattor blivit, jaja om en vecka bär det av och Rom byggdes inte på en dag :)

Svar: Engelskt röd kan bli döläckert!!
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: