tummen upp

 
Äntligen har jag fått städat på det lilla kontoret. Köpte det här rostiga bläckhornet i en antikaffär för ett tag sen men har inte fått ordnings förns nu. Nu ser det lite mer städat ut här,hehe! Tvätten behöver jag inte ens nämna! I morn är det jobb och hur jag ska orka upp som vänt på dygnet, har jag ingen aning om. Jag kommer väl gå som en zombie hela dagen.
 
Hur har eran jul varit?
 
1 Lena:

skriven

Vet du något bra gratis program som man kan ladda hem och redigera foton i och som man kan lägga till roliga hattar och sånt? :)

Svar: Photo Scape kan du hämta gratis och är ett bra fotoprogram som är lätt att jobba med =)
Cecilia Bäckström

2 Pinglan:

skriven

Hallå!!!!!
God fortsättning och allt annat du vill!!!!
Har varit utan intrnet i 13 DAGAR,oj oj oj vilken vånda men... jag överlevde.
Installerad i nya huset, utan gardiner och mattor men det går, ny tv blev det och lite annat på ikea som åker ut på altanenerna när våren kommer eller rättare sagt när möblerna jag köpt kommer, restnoterat men det skiter jag i. Läggs på op-bordet 2 januari och nu lägger jag mig i nya sängen i nya huset för första gånmgen. Frid på er

Svar: Åh vad roligt att du kommit tillrätta i nya huset. Hoppas att du kommer att trivas där nu =)2 jan. är ju om några dagar. Håller tummar och tår att du är på benen snabbt igen.
Gott nytt år och god fortsättning
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: