men åh..

trodde att jag var tillräckligt sjuk men ack vad jag skett mig! När jag kom hem från jobbet så kände väl kroppen att nu är det fredag och nu kan resten av bacilljävlarna komma fram. Snoret rinner, huvet värker och inte nog med det så fick jag en släng urinvägsinfektion oxå. Tänkte att ett varmt bad kunde göra lite gött och så blev det. Jag låg dör en liten stund och kände att.. nä dags att kliva ur och pinka för femtielfte gången. Drar ur proppen i karet och tänkte att det var ovanligt tyst för att vara vatten som ska ner i ett avlopp. Böjer mig mot kanten och tittar på golvet. Det är översvämning!! I med proppen och upp och torkade mig lite snabbt för att sen dyka under badkaret och rensa.

Ger fasen i detta nu och lägger kudden på huvet...

Kategori:
1 Pinglan:

skriven

Den här är kanonbra och finns på hälsokosten, börja direkt

http://www.naturbiblioteket.se/Cranberry_Malin.html

Men fy fan vad surt med avloppet, har gubben spytt på golvet ;)

Svar: Haha, nä det var mina långa hår som stoppat upp hela avloppet =S
Cecilia Bäckström

2 Lena:

skriven

Krya på dej

Svar: Tack <3
Cecilia Bäckström

3 cecce:

skriven

Men stackare!!! Usch, ibland kommer allt elände på en och samma gång!

Krya på dig/ Kram Cecce

4 Pinglan:

skriven

Jag tror inte det är sant!!!!
Det har snöat i två dygn nu, blötsnö...
Jag tror inte det är sant!!!
Har gått långa promenader i blåsig blötsnö...
Jag tror inte det är sant!!!
Du måste vara sjuk, inga blogginlägg...
Det enda jag tror på just nu är tomtens comeback ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: