pigge och gnidde

Lite prylar i köket.
 
Skrynkliga ben...
 
Goaste sängkläderna som finns!
 
Godkväll!! Jag sitter här och är trött och förkyld..suck! Gubben har magsjuka men det har vi klarat oss ifrån..känner inget än iaf. Natten mellan mån-tis höll han på att springa som en galning till holken. Sen har det vart lungt. 24 timmar utan spya och vi andra har inte åkt på nått än...peppar peppar! Jag däremot har nån jäkla förkylning som satt sig bra i halsen. Inget ont men rosslig och rösten försvinner, jääj! Annars är jag pigg..
 
Nu ska jag slänga mig  på soffan och kolla dumburken en stund.
1 Pinglan:

skriven

Fy faaan stackars gubben....
Här har han sympati, hälsa honom det ;)
Det kan dröja upp till en vecka innna smittan satt sig i nästa så käka vitpepparkorn och så lite ingefära för halsen. Nu ska fyrfotingen ut innan Farmen

Svar: Hahaha! Ska hälsa honom det =) Ingefära har jag ingen..smakar inte det konstigt. Nått jag fått för mig bara;)
Cecilia Bäckström

2 Isola:

skriven

Fina bilder:)

3 Linda aka Javamorsan:

skriven

Fy för magsjuka :( Han har min sympati full ut!

Alltså jag vill anställa dig som inredare här hemma!

4 Pinglan:

skriven

Många ♥♥♥♥♥ till er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: