suck

Fotade masten som står inte långt från där vi bor..3g typ! Eller hur vad bra det funkar!
 
Jodå! Jag har legat sjuk hela helgen och febern har gått upp och ner. De senaste gångerna jag blivit sjuk så har jag fått röda utslag runt halsen. Jag ser ut som jag bränt mig i varm vatten eller nått. Men det måste vara febern som gör att jag blir sån. Huden har änna kokat liksom.Nu mår jag iaf bättre och tar tag i denna nya arbetsvecka som bara haglar in jobb nu och för nästa vecka. Vilket jag tycker är bra men hjärnan går på högvarv för att planera jobben så allt funkar. Det blir dygnetruntarbete för min del nästa vecka.
 
För vissa är det ju lov och med lovet innebär det att tonåringen är hemma. MEN jag tänkte fjäska lite med henne om hon ville jobba lite. Pengar bör ju vara välkommet så mycket som hon vill shoppa.Sonen jobbar redan med mig det han kan denna veckan och jag hoppas på att det blir hela veckan. Han som ska åka utomland vill väl tjäna lite extra.
Jaja,slänger mig i soffan en stund till. Gubben skulle handla med mat hem..
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: