Todilooo...

....alla finingar!! Får jag presentera tanterna i stallet ;)
 
Odjuret tigger...hehe!
 
På väg från dagens loppis där jag fyndade en del bra saker som jag ska visa er.
 
Nu städar jag och pimplar vin...tjo! Det blir ju säkert städat..
 
 Syster2 ena nyfödda valp tyckte det var toppen att sova på rygg.
 
En kudde jag köpte idag som är som ni ser rund.
 
1 Pinglan:

skriven

Så himla mycket sol att man inte kan vara inne....

2 Lena :

skriven

fyndade du valpen på loppis oxå? ;)

Svar: Jajamen,visst är den söt ;)
Cecilia Bäckström

3 Pinglan:

skriven

SNÖAR!!!!!
Säg den glädje som varar.... Måste man vara med i nån försdamnling för att han ska höra mina böner ;)

Svar: Tror att det börjat lite smått här med om jag inte ser fel =((
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: