Fikastund

Fika utanför stallet med utsikt över sjön.
 
Sura kika ut från stallet och gjorde oss sällskap en liten stund. jag har ridit barbacka på den lilla bakelsen idag och lite dansande blev det för maten lockade i stallet och sura stod där inne och väntade. Nancy tog en liten sväng hon med i hagen men som sagt...stallet lockade på bakelsen
Det var gött att bara komma från stan en stund och det behövs ibland. På vägen hem kika vid förbi en lumpbod i stan. Han har så mycket skit som han samlar på och jag fattar inte hur han får det att gå runt. Samma saker står där år ut och år in. Mer och mer prylar ställer han på utsidan staplat på varandra. Det är kul att bara gå där och titta på allt och HUR han har staplat..hehe!
Dags att ta itu med maten!
 
1 sophie Määttä:

skriven

Äre din häst? :)

2 Pinglan:

skriven

Hittade egenodlade jorgubar längst in in frysen :)))) Affären fick ett besök så nu är det grädde och jordgubbar i massor och choklad och winergum och... :DDD
Fy fasen vad det är bra att äta tomt i skåpen, inget onödigt man får i sig då... men jag gjorde nåt bra för sinnet, jag vägde mig i morse och ska väga mig imorgon efter alla utsvävningar i kolhydraternasparadis. Två dajmtårtor fick följa med hem också HAhaaa som vanligt köptes två av varje vara utifall bilen inte startar ...

Jag måste börja rida igen.. älskar ponnyhästar men orkar inte sköta en egen igen, vet vad det tar i tid och inga sovmornar blir det då.
Lantluft gör gott för själen och idag har ju varit strålande väder. Fem månader till midsommar, då vänder det igen ;)

Svar: Tvingade gubben att köpa mmmarabou och om han glömmer den nu...Satan vilken träningsvärk jag har idag efter barbackaritten =D
Cecilia Bäckström

3 madabouttea.se:

skriven

Mysigt men det måste ha varit väldigt kallt ;P

4 Pinglan:

skriven

Jag ångrar mig nu!!!!
Det är bättre med tomt batteri och tomt kylskåp.
Kolhydratkoma, slut på allt gott som jag köpte två av och vågen pekar uppåt igen. Fan vad dålig karaktär jag har...
Nu snöar det igen och fan vad jag ska pulsa imorgon, leta upp varenda uppförsbacke så pulsen vibrerar i ådrorna och jag dyrt och heligt lovar att jag adrig mer ska böja mig ner i godisträskets hyllor.
Hur har det gått för din maskin då, registrerade det några skutt????

Nu ska jag ladda för det Okända på 7:an, orkar inte guldbaggarna... pulshöjande kanske...

Svar: Här är det bara kallt. Bilen ser ut som fan och jag orkar inte tvätta den. Har du ätit upp båda! =O Hahaha!
Jag vet inte när jag får svar från läkaren men hoppas på snart iaf.
Cecilia Bäckström

5 Pinglan:

skriven

Båda???!!!????
Nu ska jag bikta mig:
2 marabou familjekakor
2 påsar winergum
2 dajmtårtor
1 stor ostkaka

Det har fasen gått i ett :)
Allvarligt magen ser gravid ut, byxlinningen skaver och jag flåsar som värsta astmatiker, bara på 2 dagar...

NU måste jag ta tag i mig själv och undvika varenda kolhydrat HAhaha hur det ska gå, jag som älskar pastaoch klyftpotatis med vitlökssmör.
Jag börjar med nudlar ikväll och går inte det får jag ta en rejäl fylla och bli bakis för då törs jag inte äta alls ;)

Svar: HAHAHA!! shit alltså...du måste ju skita som en häst nu hahaha!! Hur får du i dig allt? Jag har ätit upp en stor marabou, 2 dubbelnougater och några punchisar.Hade jag ätit det där som du ätit hade jag legat i koma en vecka,hahaha!!
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: