1 anna:

skriven

så fina bilder du tagit!!! :)

svar: du kan läsa på den här länken, öppna mig i ett inlägg hur jag mått under 2012 :) http://annalunda.spotlife.se/2012/12/09/mitt-ar/

2 cecce:

skriven

Absolut ingen mer snö!!!!

Underbara foton!

Kram Cecce

3 Lena :

skriven

Det är vinter Cilla å då ska det va snö ;P

4 Linda aka Javamorsan:

skriven

Alltså allvarligt skulle fan vilja köpa dina bilder och göra canvas av dom. Du har så underbara bilder!

5 Anonym:

skriven

Haaha i Borås irrar den runt :)
Snart kommer det ett ramaskri från alla som bor söder om Dalälven när det gäller vargen....
Och jag stämmer in, det lovar jag.

Något helt annat som jag bara måste ta tag i är min snålhet och glädje att kunna återanvända det mesta, Men efter att ha läst den här sidan så måste jag nu rensa ut i mina köksgömmor. Vem fasen har inte fyllt på en PET och tagit med på promenaden...
Nu måste jag ta mig en funderare på om jag törs andas också ;)

http://kurera.se/skaffa-plastkoll/

Svar: Men det har inte jag tänkt på som alltid använder PET flaskor till vatten och tvingar gubben att ha lunschen i glasslådan hahahaha!! Nä nu får jag tänka om tror jag ;)
Cecilia Bäckström

6 Anonym:

skriven

...och nu hoppade namnet bort i inlägget nyss men du förstår väl vem det är som terorisera dig :)

Svar: hahahaha!!
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: