Oh sexy..

 
Sötnöten posade när kameran var framme
1 Lena :

skriven

:)

2 Pinglan:

skriven

Min teori:
AK och Maria tror att Matilda ska välja att
avbryta Farmen och då kan den av de två som
åker ut i kampen komma tillbaka.....

Men kommer Dolores åter hoppas jag att hon
övertalar Matilda att vara kvar eller har
matilda spelat dom alla ett spratt..

Kallt, -23 så idag har jag nött på baken

Svar: Hm..jag hoppas verkligen att det är Dolores som kommer tillbaka. =b Det är ju gör spännande nu.
Cecilia Bäckström

3 Linda aka Javamorsan:

skriven

Så söt att jag smälter genast!

4 Pinglan:

skriven

Lite ögongodis.... men ack så dyrt

http://www.concretewall.no/#

Svar: Jag har kollat på betongtapet på en sida och hittar den inte igen. Dom kostade 500 kr rullen och det var 10m rullar. Det blir betydligt billigare. Hittade en snygg tapet på rusta som ser ut som brädor utav driv ved. =D
Cecilia Bäckström

5 Pinglan:

skriven

OBS konstaterad dvärgbandmask i Uddevalla!!!
Du ska få snöoväder igen, här är det mest kallt och jag plockar rävskit i ren frustration till Länsstyrelsen. Planerar trädgårdsplanteringen men svävar ut i alltför dyra varianter... bärbuskar drivbänkar och nya fruktträd... gött och drömma lite

Svar: Usch och fy då!! Tur att jag aldig är i dom trakterna =)Jag vet =( Fy fan säger jag bara!
Vad kul...vill oxå ha en trädgård
Cecilia Bäckström

6 Mariette:

skriven

Åhh, vilka fina bilder. Han vet när han ska koppla på charmen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: